maandag 2 juni 2008

Leuk leuk leuk!


Een nieuwe werkweek staat voor de deur!!
En vanwaar dat plotse enthousiasme, vraagt u zich af? Wel, ik heb verleden week drie dagen ononderbroken mijn bureau opgeruimd. Het was nodig, let me tell you.
Om maar te zeggen, de kuisvrouwen mijden al sinds jaren mijn bureau in een radius van een meter, als was het een nest van ziekten en epidemieën. Enkele documenten onderaan de papierberg dateerden van 2005, en een tiental spinnetjes en vliegjes vonden in de periode 2005-2008 blijkbaar de dood tussen de gunningsdossiers en de communicatieplannen in. De balpennen, waarvan ik mijn collega’s verdacht ze gegapt te hebben, zijn op mirakuleuze wijze weer boven water gekomen. Én ik ben in totaal drie euro vijftien cent rijker geworden.

Nooit gedacht dat ik ooit zou behoren tot “zij die een clean surface bezitten”. 
Ik geef het een week.

2 opmerkingen:

Tine zei

Heerlijk hé! Ik moet mijn collega dat ook eens aanraden ... Ik denk dat zij echte schatten zou terugvinden!

Anoniem zei

tine,
let wel op voor je collegiale emoties: als collega-overbuur dreig ik een horror vacui (angst voor de leegte) te ontwikkelen.