maandag 5 mei 2008

Yay!

Morgenavond komt mijn liefje terug van Berlijn. Hoewel ik beloofd had hem niet lastig te vallen, heb ik hem zaterdag toch even gebeld. Hij lag gelukkig niet ergens verminkt in Marzahn of verkracht in Schoeneberg, maar stelde het goed. Meer zelfs, hij was dolenthousiast. Elke avond op café met wildvreemden, obscure bandjes gaan bekijken en daarna met de bandleden doorzakken. Mooi zo!


Maar ik ben toch blij dat hij terug komt. Behalve dat ik hem superhard gemist heb, is twee keer zelf de vuilbakken buitenzetten meer dan genoeg.


2 opmerkingen:

Sarah zei

haha :)
tja, over alleen op reis gaan moet je eens met .s praten, hij wil dat ook al lang. ik kan me er ook de lol niet van voorstellen, maar ik denk dat mannen nu eenmaal sneller in een onbekende bruine kroeg blijven plakken en samen pinten pakken met wildvreemden net wel tof vinden.

o ja en remember: als je een tijd niet samen bent geweest is de hereniging altijd des te spectaculairder ;)))

Anoniem zei

"Elke avond op café met wildvreemden, obscure bandjes gaan kijken en daarna met de bandleden doorzakken."

Heb ik u zoiets zondagavond ook niet zien doen?