maandag 28 april 2008

Allez toch.

Mijn liefje is vanmorgen vertrokken voor tien dagen Berlijn en ik vervéél me…

Een staminee heb ik niet.
Een goed boek dan maar?
Nope, alles uitgelezen.
Lekker badje nemen?
Meh, geen badschuim meer.
Prison Break kijken?
Michael foockin Scofield kan mijn rug op met zijn fluisterstemmetje.

Dan maar mailtjes checken.
Beetje YouTuben en blogjes doornemen.
Streepje muziek luisteren.
En – kijk eens aan – ineens zijn we twee uur verder. 
Time well spent.

Is het gestopt met regenen? Yes! Tijd voor een trip naar de nachtwinkel.


Help mij.


3 opmerkingen:

Sarah zei

ge moogt altijd bij ons op de Nintendo komen spelen! Mario Bros is ZO cool :)

(heel herkenbaar trouwens... andere opties: naar de bib gaan, shoppen, familie en vrienden bezoeken en/of uitnodigen, bijslapen, kuisen (yech), gedichtjes maken en die dan op je blog zetten... ;)

Kakeltrut zei

Merci voor de tips!!
'k Heb mijn agenda voor de volgende negen dagen goed volgeboekt.

Misschien dat ik me inderdaad eens aan een gedichtje zal wagen!:)

Anoniem zei

En zeggen dat wij rond die periode tijd hadden voor kraambezoekers!