donderdag 3 april 2008

Nagelstaarderij

De tijd van de open schoenen komt eraan. Hoewel ik dit vooruitzicht in normale omstandigheden zou toejuichen, is er momenteel een kink in de kabel... of beter, een scheur in de nagel.

Een half jaar geleden rende ik SiciliĆ« rond in een paar ballerina’s. Schoon en lieflijk, dat wel. Maar ook pijnlijk en toch iets te lang gedragen dan goed voor me was. Want wat tijdens het reisje verdacht veel op aanstellerij leek (dixit het lief), bleken nadien twee blauwe dikketeennagels te zijn. En nu zes maanden later - net voor het mooie weer - dreigen de krengen middendoor te scheuren.


Mijn modetip voor de zomer: de gesloten basketsloef.
(Stinkvoeten are back in style, baby)


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelnagels kunnen ook op je tenen, hoor!

Anoniem zei

Mijn teennagels zijn perfect symmetrisch. Wellicht hebt u op een onbewaakt moment een prothese gekregen.